
Account Based Marketing
B2B marketing richt zich vaak op het binnenhalen van grote accounts bij grote bedrijven. Hoe vang je die ‘grote vissen’ nu op een goede manier? Daarnaast is er bij B2B vaak een groot aantal personen bij het beslisproces betrokken. Hoe bereik je nu al die personen zodat jouw bedrijf uiteindelijk de deal sluit?
Dit is waar Account-Based Marketing (ABM) om de hoek komt kijken. Op zich geen nieuw begrip, maar het wordt nog te weinig goed toepasbaar doorgevoerd. Doelgerichte en kleinschalige marketingcampagnes per account, maakt het verschil. Deze campagnes zijn actief door de hele salesfunnel of tijdens de hele klantreis. Wij zetten onze expertise hier graag voor in.
Creatieve Campagnes
Ons merknaam is niet voor niets Brand Impression. Wij hebben een voorliefde voor organisaties die iets bijzonders van hun merk willen maken. Om op te vallen binnen jouw doelgroep, is het van belang dat je anders bent dan anderen. En dit is waar wij goed in zijn. Anders denken, is anders doen en dit zit in ons bloed.
Wij richten ons op organisaties die een verhaallijn willen neerzetten voor hun organisatie. Uiteraard op basis van een langdurige campagne. Consistentie in jouw verhaal, zorgt voor trouwe volgers. Wat uiteindelijk resulteert in meer leads of nieuw personeel.