Rijden wij binnenkort naar jou toe?

Nieuwsgierig naar wat wij jou kunnen bieden? Heb je een vraag aan ons of ben je gewoon in voor een oriënterend gesprek? Wij gaan graag het gesprek met je aan. Wij zijn namelijk niet vies van een kopje koffie of een glas wijn. Neem snel en eenvoudig direct contact met ons op of vul het onderstaande contactformulier in. Wiet weet zie je de rode Beetle binnenkort wel bij jouw organisatie op de stoep staan.

Onze bedrijfsgegevens
Brand Impression
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

info@brand-impression.nl
+31 (0)6 41 19 29 43

KVK: 71808442
IBAN: NL65 KNAB 0258 6347 82
BIC: KNABNL2H
BTW: NL 2156 46  599 B01

MEER INFORMATIE OVER BRAND IMPRESSION

LET’S CONNECT

 

*

*

*

*

*

ONS NIEUWE STEKKIE IN DE ATOOMCLUB

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

DE GEZICHTEN ACHTER BRAND IMPRESSION

 

Karen van Dijk

Op vrij vroege leeftijd wist ik al waar ik blij van werd en dat is creëren en verbinden. Het liefste ben ik iedere dag bezig om mijzelf, iemand anders of een organisatie iets moois te brengen. Zo was ik op 10-jarige leeftijd al gefascineerd door fotograferen, gek op tekenen, knutselen en nieuwe dingen uitproberen. Altijd op zoek naar nieuwe prikkels, om alles te ontdekken wat er is. Ik ben gek op mensen en ik vind het belangrijk om mijn positieve energie over te brengen op anderen. Open te staan voor nieuwe ervaringen en geïnteresseerd te zijn in de andere denkwijzen van mensen. Juist dit is boeiend, om tot een goed geheel te komen.

Toen ik een onwijs leuke baan had bij Optimo en YourAbility, wist ik dat dit het werk is waar mijn ogen van beginnen te glinsteren. Een tomeloze energie kreeg ik ervan om de marketing naar een steeds hoger niveau te brengen. Te kijken naar verbeteringen, meer merkbeleving te creëren en naar een steeds mooier en completer marketingresultaat toe te werken. Het hele marketingproces te doorzien en het op de juiste wijze te laten verlopen. Ondanks ik een unieke kans kreeg bij deze baan, wist ik van binnen dat ik het liefste voor mijzelf wilde beginnen. Maar heeey, je bent jong en ziet het toch als een risico. Nu blij te zijn met de keuze die ik heb gemaakt en mijn hart heb gevolgd.

Jolieke van der Rest

Hoe ziet iemand er uit die de handen uit de mouwen steekt, zijn beste beentje voor zet en niet voor een gat te vangen is? Juist, zoals Jolieke van der Rest! Een dame die na haar Bachelor Communicatie niet alleen de nodige meters heeft gemaakt op dit vakgebied, maar ook gas heeft gegeven op marketing en events. En dat al vanaf het begin van deze eeuw! Door de jaren heen loopt een rode retaildraad die begint bij mooie automotive partijen als Citroën, PON (Audi en SEAT), daarna doorloopt richting de supermarktwereld: Super de Boer, Jumbo en C1000 om vervolgens door te kronkelen naar sterke merken als Samsung, IKEA en Hans Anders. Haar sterke punten? Dat ze naast communicatief sterk knettercreatief is en dus met de gekste plannen komt. Maar nuchter als ze is hebben ze ook een grote haalbaarheidsfactor. Daarbij bikkelt ze
op de inhoud, maar is ze een softie als het om de persoon gaat.
Als je haar minstens drie keer daags laat eten, veel koffie geeft en haar met regelmaat laat sporten, dan is ze op haar best. Oh ja: en ze moet zeker slechte grappen kunnen maken.

Marisa Broekhuizen

Helloa, ik ben Marisa. De fotografe achter Marisa Elisa en ik ben ook de vaste fotografe voor Brand Impression. Wat ik gaaf vind zijn pure platen. Zo leg ik voor organisaties graag vast hoe de bedrijfscultuur echt is, zodat mensen ook weten waar ze op solliciteren of voor klanten dat ze weten met wie ze in zee gaan. Naast zakelijke fotografie, fotografeer ik ook mensen in privésfeer, zoals je beste vrienden, familie of je grote liefde je ziet. Dat kan zijn op je trouwdag, maar ook als de tanden van je kind poetst of als je moet lachen wanneer je slagroom op je shirt morst (laten we samen appeltaart met slagroom gaan eten). In alles zit een vorm van schoonheid die ik vast wil leggen. Om alles zo puur mogelijk te houden fotografeer is het liefst met daglicht.

What else is there to know?
Ik woon in Amersfoort. Favoriete koffietentje: Livingstone. Ik heb zelf leren fotograferen en ben daar mee begonnen op mijn 16e. Als ik zou moeten kiezen tussen fotografie en pannenkoeken dan zou ik pannenkoeken echt enorm gaan missen. Mijn lievelingseten zal dan geen verassing zijn: pannekoeken, het liefst met frambozen en stroop.

× How can I help you?